onsdag 30. januar 2008

Typisk meg.

I går fikk jeg tatt den der bronkoskopien. Ikke særlig behagelig, men det gikk bedre enn forventet. Jeg kunne forvente å få en liten feberstigning utover kvelden..

Og kvelden kom, med 40 i feber på 0,0. Og smerter rundt høyre lunge. Og tungpust. Febernedsettende ble satt inn, antibiotika osv. Fant senga fort, men søvnen holdt god avstand pga smerter. Og når man har vondt, ja da slutter man å tenke. Ikke før halv 4 på natta kom jeg på at det finnes sterkere saker enn ibux og paracet. Men da var det for sent.. Og det tok noen timer før jeg forsvant inn i en slags søvn..

Også våkner man, med stigende feber, mer tungpusten, mer smerter. En kjapp telefon til sykehuset forteller at dette ikke er normalt etter en bronkoskopi (bombe) og at jeg må innta en større dose kortison, fortsette på antibiotika, smertelindring og innhalere saltvann.

Verre utover dagen = rett inn
Lik i morra = rett inn

Har du åpen retur? Sikker på det? Nå kommer du med en gang hvis det er noe som helst...

Typisk meg!

6 kommentarer:

Rune Eide sa...

God bedring (og det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!)

Annika sa...

Huff, god bedring! Håper det går fort over:)

Karen sa...

Uff da! God bedring søs!
Du får si fra om TaxiKaren skal stille!

Cam sa...

Håper du er bedre i dag!
Dette hørtes ikke noe særlig ut..:(

Anonym sa...

Håper de får kontroll på dette. Mange god-bedring hilsener fra meg!


Musketér

elx sa...

Wæææææææææh!
God bedring Klara. Håper dette er noe kroppen din banker og sender pakkendes dit det kom fra!