lørdag 5. juli 2008

Vi er ett team igjen.

Det er rart hvordan berg og dalbanen tar en med på opp og ned turer. Hvordan de passer sammen. Prøveresultatene fra tordagen ligger friskt i minne, og jeg bare _må_ hen til Trico på fredagen.

Det var noe av det lureste jeg har gjort. Tror ikke jeg skal skrive så veldig mye mer, men heller dele ett bilde med dere...

For første gang kjørte jeg i går Trico helt alene.

Selen er sponset av Ponniexpressen.

Under selen ligger det polypads (de røde putene over ryggen og forran brystet til hesten). Polypadsene er sponset av Annette Hansen.

Vogna er delvis støttet via CF legatet fra CF foreningen.

Selve innkjøringen er det Ole Johansen som har stått for. Han har gitt 50% avslag på prisen.

Ett hesteforum på nettet, som jeg over middels deltager på, har til sammen samlet inn 16035 kroner. Disse har gått til selve innkjøringen, resten av vogna og kurset som jeg skal på hos Ole i slutten av juli. Forumet er til enormt støtte av ymse slag. Mest av alt fordi de forstår hvor viktig hesten er for meg.

Tusen tusen takk alle som har vært med å bidratt. Ett stort delmål er nå nådd, og fremover nå er det bare mye kjøring som gjelder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig!!!
Åshild

Anonym sa...

Gledelig å lese hvordan du har kunnet ta i bruk Trico igjen.
Og du har noen fantastisk flotte bilder fra Hest er best til fjells. Det er nesten så en som aldri har hatt noe forhold til hest blir fristet til å prøve.

Og aller sist. Pusteprøver gir ikke alltid et reelt resultat. Hvordan du føler deg er den viktigste og beste pekepinnen på hvordan du har det.