fredag 23. juli 2010

God natt!

Denne torsdagen har vært en lang og slitsom dag. Våknet opp med frostannfall og feber. Blodkultur ble tatt, og paracet gitt. Det tok litt tid før feberen var nede på normalt nivå. Dog litt høyt for meg. Siden har jeg tatt paracet jevnlig, men er febril i kroppen. Oksygen metningen har falt noe bare fra i går til i dag, og med 1,5l o2 på nesa var metningen såvidt over 90. Heldivis ble det bedre utover dagen. Smertene i brystet har blitt sterkere, og nå i kveld er det ikke særlig godt å være i mine sko.

Fysioterapien holdt vi på med i nesten to timer, og det var veldig slitsom fordi jeg måtte hoste veldig mye for å få opp noe som helst. Til tross for god jobbing var det svært lite utbytte, og det er ikke noe greit.

I morgen formiddag skal jeg ha møte med legen og psykologen. Det er ett par ting som må tas opp, og da kan det være greit med ett samarbeid mellom flere. Veldig kjekt å ha så mange som stiller opp for en når ting ikke er helt som det burde. Eller langt derifra..

Ingen kommentarer: