mandag 25. oktober 2010

Under teppet.

I Solvik i dag har tempraturen stort sett holdt seg over 29 grader (innendørs). Mannen måtte ut for å ikke få heteslag, mens jeg har tilbragt det meste av dagen under ett teppe. Solvik passer navnet sitt godt i dag. Sol fra morgen til kveld. For første gang på lenge har jeg kommet meg ut i hagen. I løpet av sommeren har det egentlig skjedd en god del der. Den er helt klart under opparbeiding og vil være det i flere år fremover. Jeg skjønner jeg er arvelig belastet på den fronten. Dessverre er det ikke mye jeg har fått være med å gjøre, men planlegging er også viktig. Heldigvis kjenner jeg en (hihi) som er veldig veldig nevenyttig med både det ene og andre.

Jeg kjenner meg sliten men stabil. Holder meg helt klart hjemme så lenge jeg kan. Høsten har vært utrolig tøff for både den ene og andre. Egentlig har det siste året vært tøft, og det ser ut til at det ikke blir lettere av at tiden går akkurat nå.

Samtidig er tiden min beste venn. For hver dag som går er en dag nærmere en veldig veldig viktig dag.

1 kommentar:

Åshild sa...

You`ve got the point!
En dag nærmere..
Håper denne dagen blir god i sola!