fredag 1. februar 2008

Å planlegge

Sist sommer planla vi en lengre tur nedover i europa. Vi fikk ikke no tur. Ikke en gang en Danmarkstur.
Nå er det igjen den tiden da man begynner å se på hvordan man skal legge opp planer for sommeren. Og jeg vet at jeg ikke kan planlegge noe. Det er tungt. Tungt å ikke kunne planlegge en enkel tur med bil eller båt. Men hele tiden se formen ann.

Men jeg har planlagt noe nå i vinter og når det nærmer seg våren. Det er ikke så langt unna at det ikke går. Jaja, kanskje det ikke går, men jeg kan hvertfall gjøre mitt til at det skal gå..

Hvis jeg bare kan få styr på den infeksjonen som bygger seg opp nå, så skal jeg en liten tur til Oslo i slutten av neste uke. Treffe mange spennende mennesker (og dyr).

Mars står tom for planer i år. Orker ikke tenke på mars i år. Jo forresten, det er vel en kur som skal gjennomføres der...

Men i april er det duket for stort hestetreff i Dagalifjell. Ikke det at jeg helt vet hvor det er, men i nærheten av Geilo tror jeg. Håper jeg får med meg noen i bilen på vei oppover, men jeg kvier meg heller ikke for å ta en så lang tur alene. Det finnes sikkert steder på veien jeg kan overnatte hvis det er for langt...

Så noen planer er det. Og godt er det.

Ingen kommentarer: