søndag 10. august 2008

Dårlig vær, dårlig form.

Ikke overraskende så er ikke formen blitt noe bedre de siste dagene. Heller tvert imot. Sover litt på morrakvisten, eller er jeg mye oppe om natta.
I går og i dag har jeg også hatt markert mye mer slim i lungene. De er nesten på fase streik nå (fase streik= virker ikke til annet enn å sitte stille). Tvang meg selv i stallen i dag, tvang meg ut med hesten (i plask plask regnvær) og tvang meg til å kjøre hjem igjen. Kanskje ikke det lureste i dag, men det var nå en god følelse etterpå allikevel.
Selv om jeg ikke synes det er noe stas å hoste som om det høres ut at lungene vrenges, gispe etter luft som ikke er der, slippe alt som er i hendene for å bruke energien på å puste, i salrommet... Liker det ikke!

Det bekymrer meg litt at det ikke er noen infeksjon. Kjennes ikke ut som Burcholderia eller Staflykokk infeksjon. Det er bare lungene som ikke er helt på lag med meg. Hadde det vært en infeksjon, så hadde det da vært noe å behandle...

Høsten nærmer seg. Noe sier meg at dette blir en tøffere høst en noen sinne.

Ingen kommentarer: