torsdag 4. september 2008

Helt i kjelleren.

Jeg har rett og slett gått helt i kjelleren. Prøver stadigvekk å komme meg noen trinn opp, men så detter jeg ned igjen. Heldigvis vet jeg at på ett eller annet tidspunkt kommer jeg meg opp av kjelleren. Det tar bare den tiden det tar.

Skal egentlig på fest til en meget meget god venninne i helga. (Kjempe glad i deg, vi tar det igjen en annen dag vettu). Orker ikke å være sosial og selskapelig. I stedenfor tar jeg en timeout tur til Danmark sammen med min mor.

Det å være i kjelleren kjennes helt håpløst ut. Akkurat som om man svømmer og svømmer i motstrøm og man bare såvidt klarer å holde hodet over vannet. Heldigvis er det hjelp å få i mann, hest, hund og gode venner. Takk!

Jeg kommer sterkere tilbake. Alltid!

2 kommentarer:

Annika sa...

Vil berre gi deg ein god klem, tenker mykje på deg!

Håper du og di mor for ein fin tur til DK.

Tusen takk for koslige kommentarar på min blogg. Gangen er ikkje ferdig endå, men det blir fint ja:) Har kjøpt golv i dag, pappa kjem om ei veke, håper han rekk å legge det:) Kjem bilde av det ferdige resultatet då=)

Stor klem!

Anonym sa...

Timeout tur til Danmark, det var lurt! Håper det blir en fin tur!
Tenker på deg. Å