onsdag 22. oktober 2008

En stille og rolig hverdag..

Jeg er ikke syk nok til å komme videre med tanke på utredning mot lungetranslantasjon. Det vil heller ikke bli tatt noe standpunkt i forhold til denne bakterien min. Infeksjonene jeg har vil heller ikke bli tatt med i vurderingen med tanke på lungetransplantasjon.

Enkelt og greit. Eller?

Jeg får prøve så langt det lar seg gjøre å holde meg infeksjonsfri, så får veien gå den veien det går. Det er ikke så mye jeg kan gjøre uansett. Det er litt vanskelig at de det ene øyeblikket sier at denne bakterien jeg har er så fryktelig skummel og aggressiv, for så i det neste å si at de ikke vil ta hensyn til at jeg har den med tanke på hvor lenge jeg vil klare å leve med den. Infeksjonene er tøffere enn toget nå.. Men det har gått bra så langt, så da går det vel bra litt til. Satser på det.

Takk for alle gode ord og tanker. Og samtaler ;-)

Ingen kommentarer: