torsdag 3. juni 2010

Vondt = lite søvn.

Bare ett par netter igjen på sykehuset nå. Dessverre har det blitt litt lite søvn sist natt, og det blir neppe bedre i natt. Etter broncoskopien har jeg hatt litt verk i lungene. Fikk vite i dag at legen hadde fått skyldt grundig og lengre ned enn tidligere. Jeg kjenner at jeg har mere volum å puste på, og områder som har ligget stille en stund synes det er vondt å beveges på. Derfor denne verkingen tror jeg. Kjennes ut som jeg har fått juling innvendig. Det er såpass vondt at det blir litt problematisk å puste. Men det blir stadig bedre, så regner med det vil gå over etter litt. Fysio i dag gikk veldig greit. Løst og ledig fra lungene selv om det var vondt. Måtte ikke jobbe så mye for å få det i svelget, vanskeligere å få helt opp.

Bortsett fra det er formen veldig god. Gleder meg til å komme hjem, nyte starten på sommeren og det at ting kjennes såpass greit ut at jeg vet det blir noen dager hjemme. Familie, venner og dyrene mine står på planen. Ting begynner virkelig å ta form på utearealene hjemme, så bare været blir fint vil det være fantastisk å være der vi er. :)

1 kommentar:

mayrita .andersen@gmail.com sa...

Å Klara.

Synes du er så tapper.. Jeg er en stor beundrer av deg.. Lykke til med alt.