onsdag 11. august 2010

Nytt mot.

Det har innimellom vært noen fantastiske dager denne sommeren. Og mange gode øyeblikk med mine nære og kjære. Som har gitt påfyll på de riktige plassene. Tusen tusen takk til dere som har stilt opp så utrolig mye!! Enten det har vært med forskjellig hjelp, gode samtaler både på telefon og tomannshånd. Eller rett og slett bare la meg få være meg. Og ikke minst maten til mamma. Ingenting er som maten til mamma når matlysten er laber. :)

Egentlig så sitter jeg bare her å taster i vilden sky. Uten mål og mening. Ikke så ofte det skjer. Men det ser ikke ut som om søvnen vil komme tidlig til meg i dag. Kanskje det ville hjulpet om jeg la hodet på puta å prøvde? To kopper kakao burde være nok for en kveld. Er litt spent på å komme hjem i morgen. Har faktisk ikke vært hjemme på 1,5 måned. Dro jo rett fra hytta og til sykehuset. Skal bli kjempegreit å rydde seg inn på plass hjemme igjen.

Blir spennende (?) å se hvor lenge jeg holder meg i form hjemme nå. Skal en tur til Rikshospitalet i slutten av månden, og håper jeg hverfall holder meg i ok form til det er gjennomført. Gikk jo glipp av den forrige kontrollen, så det skal bli greit å komme inn å hilse på dem nå. Ja hvis jeg ikke hilser på dem tidligere enn avtalt da.. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er mye god næring i kakao, så nyt så mye av det som du bare orker - kroppen din trenger all den "bensinen" den kan få. Og om en kakaokopp eller 5(eller 6 eller 7 eller ...) også gjør deg glad, så er det bare å helle i seg.

Er glad for at du får komme hjem; til dine egne ting, til mannen, vofsene og den hjemlige ro.

Ønsker virkelig at kroppen holder seg i ro nå til Riksen-ekspedisjonen, og helst utover det også.

I en idéell verden håper jeg også at tankene dine er snille med deg, selv om det er tøff tak.

Klem fra meg


S

Åshild sa...

Støtter meg til S sine kloke ord. Er så glad og lettet for at du får komme hjem. Ønsker deg lykke til og håper du klarer å klamre deg fast der hjemme nok til å få enda mer påfyll (av kakao og annet...).Hold ut til telefonen ringer! Jeg heier på deg!

Klara sa...

Tusen takk dere. :)