søndag 1. juni 2008

Mission completed (ble det riktig?)

Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Boka som ligger her for tiden heter "Most of my patients are animals".

Setningene blir da som følger:

"Lift him up again", Mr.Minnelli ordered. He sat peering through the vamera, his lower lip nervously twitching. But he never lost his composure ore his determination.

Jeg gir oppgaven videre til..

Åshild
Guro
Anniken
Truls
Samber Sioux(hun leser vel for den lille? *lol*

Selv fikk jeg oppgaven fra Karen

5 kommentarer:

Karen sa...

Flinka!

FANCY sa...

My bridge is up want you to know ;-)

Cam sa...

Slikt er alltid litt morsomt. Se hva som kommer:)

Annika sa...

Oioi, eg må leite opp boka på nattbordet då, forstår eg! Artig utfordring.

Guro sa...

Jeg skylder på varmen, og at jeg ahr hatt det altfor travelt på jobb, har blitt lite bloggsjekking i det siste...men siden jeg syns det er gøøøy å bli utfordret skal jeg nok se på dette sånn ca i morgen :)

Guro