mandag 16. juni 2008

Plutselig kur. Spennende.

Nesten en måned før tiden blir legen min og jeg enige om at det er tide å starte kur. Lungene er litt slitne og bærer tydelig infeksjonspreg. Denne gangen blir det litt ekstra spennende, det kan se ut som om jeg skal prøve en helt annen type antibiotika enn tidligere. En type som ikke er brukt i Kristiansand til nå, og som kanskje vil være god mot disse resistente mikrobene mine. Blir veldig spennende å se.

Ny type er også forbundet med nye bivirkninger. Dessverre har jeg lite håp om at leddsmertene blir borte under kuren. De er nok kommet for å bli.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!
Spennende å høre hva du får og om de vil virke! Men kur i beste sommertida skulle vært forbudt ved lov altså.
Å

Rune Eide sa...

Lykke til! Helt nye antibiotika kan godt overvinne resistente bakterier.

Guro sa...

Lykke til Klara!!
Håper kuren slår ut resistente mikrober, og ikke deg :)

Guro

Anonym sa...

Lykke til!!!
Håper det er en skikkelig dunderblanding som kan gi deg en god sommer når kuren er overstått!

S