onsdag 28. oktober 2009

Intet nytt under solen.

Har gått "tur" i kveld. Har gått hele 500 skritt, som var rene kraftanstrengelsen her i dag. Men jeg gikk nå 500 skritt da! I tomme sykehus korridorer. Det hadde vært mye hyggeligere hvis Turbo hadde vært med. Det er hvertfall sikkert. Tenk alt det rare han kunne funnet på i løpet av den tiden. Jeg ser det for meg altså.. *ler*..

For å øke topp konsentrasjonen av Nebcina er det nå gjort litt endringer. Fra å få 240mg x2, får jeg nå 600mg x1.. Da blir toppkonsentrasjonen høyere samtidig som bunnkonsntrasjonen holdes på ett akseptert nivå.

Ellers begynner diverse bivirkninger å slå inn for fullt. Vi har, fra tidligere erfaring, nå startet opp med smertelindring og bivirkning behandling sånn at ikke toppene skal komme (forhåpentligvis). Og gjør alt mulig for at dette skal fungere i de dagene det må fungere. Jeg er snill med kroppen på alle måter, og bruker både o2, og beveger meg for å holde meg i gang og prøver så godt det lar seg gjøre å spise nok. Med 3 stykk IV antibiotika trenger jeg ikke bekymre meg nevneverdig for å få i meg nok veske.. Det går av seg selv. Også fysio da. Og med dette så går egentlig dagene for fullt.

Har nå ligget inne i 4 dager, og jeg har ennå ikke begynt å kjede meg. Vet ikke helt hva tegn det er. Synes det er slitsomt å snakke i telefon, og besøk krever søvn etterpå. Tror kanskje jeg er mer sliten enn hva jeg mener selv. Håper det går fort fort over, og at jeg finner meg selv igjen rimlig kjapt. Dette er så innmari trasig å lese på i etterkant..

Denne runden går nok veldig bra. Men når vi nå bruker 3 typer antibiotika for å forebygge en lett infeksjon, hva pokker skal vi da gjøre når det virkelige grapset kommer på midtvinteren? (bare noen tanker som slet seg med helt på slutten der)..

Jaja, det er nå som gjelder. Så får vi ta vinteren når den kommer.

Ingen kommentarer: