onsdag 7. oktober 2009

Klump i magen.

Man har lyst til å gjøre noe som man egentlig er litt redd for. Men så vil man allikevel gjøre det. Akkurat i det man skal til å gjøre det da får man en sånn skikkelig ekkel klump i magen.

Jeg skal ikke lure meg selv. Klumpen er der. Men jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne klumpen. Redselsklump eller spenningsklump. Eller kanskje litt begge deler.

Det som er litt morsomt er at det er akkurat samme følelsen som den gangen jeg var skikkelig skikkelig redd for å hoppe hinder med hesten min. Spenningen var til å ta og føle på, og allerhelst ville jeg ikke hoppe hinderene. Allikevel så ville jeg overvinne den følelsen over at noe hadde taket på meg. Aldri om noe redsel skal si at jeg ikke tørr eller klarer å gjøre noe. Fryktelig hemmende hvis man har det sånn..

Men klumpen kan jeg ikke gjøre så mye med...

Ingen kommentarer: