søndag 22. november 2009

Endelig litt Trico tid.

Jeg må nok bare innse at det blir mindre hesting fremover. Det er rett og slett ikke krefter til det. Derfor må jeg bare nyte ekstra godt den tiden jeg får sammen med Trico. Treningen av Trico har jeg nå satt bort til to stykker. De dagene jeg så orker å gjøre noe mer enn å gi gulrøtter og børste, så gir jeg beskjed. Denne uken har det kun vært mandagen jeg orket å gjøre noe med hesten. I dag var det børsting og stell som sto på planen. Ikke så mye mosjon for hesten, men jeg tror han setter pris på at han får litt ekstra tid i stellespiltet. Vanker alltid godt med god biter når det er jeg som steller.

Håper jeg får til litt kjøring i løpet av uka, men vi får se hva det blir til. Ingen planer, så blir man ikke skuffet hvis det ikke går.

Ingen kommentarer: