tirsdag 17. november 2009

Stille og rolige dager.

Liker det ikke, men sånn er det.
Fant ut i dag at egentlig så er jeg en atlet (ingenting i veien med selvtillitten hvertfall) og derfor passer dette innelivet svært dårlig for meg. Men ute regner og regner og regner det. Det liker ikke lungene mine. Hadde en liten tur i stallen i går etter en liten sykehus visitt. Og derfor sitter jeg inne i dag.

Heldigvis har jeg nå fått opp øynene for noe som heter serier på DVD.. Og jeg er veldig glad for at jeg aldri har brukt mye tid på å se filmer og serier. Da er det jo så mye jeg kan gi meg i kast med i tillegg til bøker nå som jeg skal leve dette "stille og rolige" livet.. Akkurat nå går det i "Buffy" og "Heroes".. Og i skrivende stund kom jeg på at "Angel" sikkert også er en serie som vil passe mitt tidsfordriv (sette på ønskeliste kjære familie).. Jeg liker (super)helter som tar livet av alt det som er ondt. Skikkelig god virklighetsflukt. Tusen takk til dere som har introdusert meg til denne verden av godt og ondt. *glis*..

På torsdag starter jeg opp med hjemme fysioterapi. To ganger i uken. Tøy og bøy, drenering er gøy. Da får jeg hvertfall to dager hvor ting blir gjort ordentlig, også blir det selvgjort er velgjort de andre dagene (ikke at det er så dårlig altså, det blir bare litt for ofte hastverk arbeid). Så blir det en god rutine på den saken. Da blir det også enklere for dem å steppe inn oftere når jeg blir dårligere og trenger mer hjelp. Forhåpentligvis skal de også ta seg litt av den såre muskelaturen som jeg har pga mye pusting og hosting. Den er skikkelig au au, men det er så langt inn til byen og manuell terapauten akkurat nå.

I morgen skal jeg en tur ut. Litt frisering og annet som skal ordnes. Må starte på julehandlen nå. For ukene før 24 desember er opptatt. Det fikk jeg vite i dag. Så hvis jeg order ett par pakker i uka fremover nå, og overlater noe av handlingen til mannen, så vips er julehandelen i boks.

Turbo hilser, og sier han er veldig glad for at "mor" ikke er noe utemenneske i regnværet!

Ingen kommentarer: