onsdag 18. november 2009

Ganske sliten.

Avreagerer nok en hel del etter alt som har skjedd de siste ukene. Ikke minst den siste uken med beskjeder fra Rikshospitalet og alt med seg. Sover mye, og orker ikke mer enn absolutt minimum. Var en tur til frisøren samt en liten handlerunde på Sørlands-senteret i dag. Det ble akkurat i overkant mye. Så da vet jeg det. Nå blir det et par stille og rolige dager, med maksimalt en liten tur i stallen for å gi gulrøtter til Trico i morgen kanskje. Tror fremdeles ikke det er noen infeksjon på gang. Bare sliten av alt som har skjedd og at kuren ikke har gjort mer enn å akkurat slå tilbake infeksjonen noe.

Nå skal jeg skrelle noen gulrøtter og spise dem under "House" sammen med litt dipp. Så gleder jeg meg til hodet treffer puta. For de siste nettene har jeg sovnet lett og sovet tungt. Det er utrolig viktig for å ha sjangse til en nogenlunde god dag. :-)

Håret mitt er forresten mer rødt nå en tidligere. Det passer nok meg å være rødtopp!

1 kommentar:

Åshild sa...

Rimelig at du er temmelig sliten! Det har du all mulig grunn til å være, og slitenhet merkes ofte best når det går an å slappe littegrann av. Flott at du sover godt. Da får du hente deg inn litt til neste dyst.

God natt til deg fra meg