søndag 14. mars 2010

God dag i dag.

Dagen i dag har vært ganske god. Flere besøkende har avlastet hverandre, og det har stort sett vært folk her hele tiden. Det liker jeg. Da går dagene litt fortere, og det er deilig å bare ha noen å snakke med. Mannen kom også med kongereker i brun kinasaus fra resturanten Lotus. Nam nam. Liker når man sitter sammen over god mat å småprater om alt og ingenting. Tven står stort sett på. Det blir så stille hvis den er av, og da kan jeg høre hvor sent klokka tikker. Det liker jeg dårlig. Nå er klokka blitt alt for mye. Men jeg har litt for mye smerter til at jeg helt klarer å sove. Bedre å sitte her å øse ut med intetsigende ord på bloggen. Det gjør godt å få tømt av seg litt av alt som surrer rundt i hodet. Både av gode ting, og dårlige ting.

Jeg håper at det ikke blir lange oppholdet her nå. Kjenner jeg er sliten og hadde nok ikke klart meg hjemme alene i helga. Dessuten er jeg helt avhening av å få hjelp av fysioterapauten for å drenere og ventilere lungene. Det er viktig for å hindre at det skal tette seg til og bli en ny lungebetennelse av vanskelig art.

Klokka tikker seg nærmere halv tre, og det er for lengst tid for å slukke for data og tv. Ha en god natt dere. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

JEg føler virkelig med deg Klara. Selv om jeg knapt kan forstår konturene av det du nå går igjennom.
Håper at infeksjonen ikke får tak og at antibiotikan virker en stund til.. Nå må den telefonen snart ringe!
Selv om den er risikofyllt så er det et håp. Vi holder fast i det håpet :)
Sender deg en klem

/Lisa