søndag 5. september 2010

Så optimalt som mulig. Nå.

Det er ingen tvil om at det vil bli en utfordring for kirurgen som skal ta avgjørelsen om jeg er mulig å operere på når det en dag dukker opp ett par lunger som passer meg. Mye infekjsoner i kombinasjon med komplikasjoner gjør det ikke enkelt. Vinduene der det er "normalt" optimalt er små nå. Kanske så små som 2-4 dager mellom hver kur. Også går det kanskje bare 4-7 dager mellom hver kur. Hvis jeg er heldig.. Sist startet nedturen før kuren var ferdig, og jeg er redd det blir sånn denne gangen også. Veldig redd. Matlysten har vært ok de siste dagene, men i dag stoppet det helt opp. Og nå i kveldingen har smertene i brystet trappet seg opp. Liker det svært svært dårlig.

Men jeg gir ikke opp håpet for ei uke med "fri" bare pga en dårlig dag. Det kan være turen ut i går som ble for mye, eller mange andre gode grunner for en nede dag. Kan hende jeg må revurdere hvor fort jeg skal skrives ut, men det får bli en diskusjon mellom legen og meg. En dag om gangen. :) Dessuten har jeg jo bare såvidt prøvesmaket på den nye antibiotikaen som vi tester nå, så da er det håp i vente.

Ingen kommentarer: