søndag 12. september 2010

Tankene står ikke stille.

Men det er ikke nok ord til å beskrive de på bloggen her. Alle de tøffe dagene på sykehuset prøver jeg å legge fra meg. Prøver å ikke tenke på de dagene som fremdeles kommer, noe som er tilnærmet umulig. Nyter virkelig de dagene jeg har hjemme, samtidig som jeg ikke aner tid de tar slutt. I kveld kom den første feberkvelden etter at jeg ble skrevet ut fra sykehuset. Med tanke på hvordan det har vært så er jo det helt fantastisk. Gått flere dager nå jo. :)

Hundene er strålende fornøyd med at jeg er hjemme. Ganske så sikker på det. De ligger liksom strødd rundt meg her jeg sitter. Den ene på gulvet halveis over benet, den andre helt helt inntil meg i sofaen med magen i været. Helt utrolig selskap i de krabatene våres. Alltid "smilende".

Sover mye, og akkurat det skal jeg til med nå også. God natt dere. :)

4 kommentarer:

En bestemor sa...

God natt til deg også, Klara !
Tenker ofte på deg ...

Anonym sa...

Tanker på deg, Klara. Håper du enda får noen dager hjemme. Og ikke minst denne telefonen da... Jeg ønsker deg en fin uke!

/Lisa

Annelise Wara sa...

God morgen Klara :) Håper du har hatt en fin natt. Jeg regner med at hundene storkoser seg med matmor hjemme, og at de bidrar til å gjøre denne mandagen til en fin dag :) Klem fra Annelise, som savner det å ha en hund :-) ...... selv om jeg streng tatt ikke har tid til hund i min travle heste-hverdag ;-)

Klara sa...

Det å har hund krever helt klart sin mann. Eller i mitt tilfelle min mann.. hehe.

Takk for alle hilsner. Det er hyggelig å se at noen henger med selv om jeg ikke poster så ofte som jeg pleier.