fredag 14. mars 2008

Møkka Mars

Dyrene mine og jeg burde nok bare flytte inn på ett sted med særlig kompetanse tror jeg. Er det mulig å være så uhelig på en gang??


For min del, rent helsemessig, har mars vært helt super. Ingen infeksjoner, lungene er ok, og alt har ligget til rett for at jeg kan gjøre det jeg liker best; være med dyrene mine. Hva skjer da?? Joda, noe med dyrene mine!!!!


Først er det hunden Lucky som først klarer å knekke en klo midt på nerven. Vondt, dyrlegebesøk, ro. Fint fint. Antibiotika ordnes og smertestillende gis. Det går en liten stund. Lucky kommer seg og er klar for hyttetur. Og telefonen ringer med beskjed om at han har mistet en klo!!! Ikke den som han knekte, neida, en annene en. Mer vondt, mer dyrlege, fjerne klorester, mer antibiotika og mer smertestillende.

Samtidig begynner hesten å halte. Han har også vondt! Mer dyrlege. Mer behandling. Ut på ferie. Henter hesten hjem i dag. Mer vondt. Sår inn til beinet og litt til. Vondt! Mer dyrlege. Innlagt, antibiotika, smertestillende og bandasjer...


Nå er bare mitt høyeste ønske at mars skal slutte på en god måte. En ting når "jeg" går i dass, men når dyrene også går i dass, ja da sliter jeg....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars Lucky... Ser ut som han syntes veldig synd på seg selv... uff.. Ser ut som hesten hang litt med hue og leppa... Nå har jeg ikke noe peiling på dr, men sånn det ser ut. Bra det er en topp mnd for deg da:)

GAWO sa...

Jeg ønsker deg nå i hvertfall en fin fin påske :-)