mandag 10. mars 2008

Ta den ring og la den vandre..

Ta den ring og la den vandre
Fra den ene til den andre
Ringen er skjult, den sees ei
Nettopp nå er ringen hos deg

Jeg gikk meg ut i den grønne eng
Der gjettet jeg på hvem ringen skulle få
Ser du jeg har fått den
Ser du jeg har fått den
Tra- la- la- la- la- la- la- la- la- la- la

En barne regle fra da jeg var liten. Det var alltid en av de populære jentene som fikk ringen, eller en gutt som man var småforelsket i. Jeg var verken en av de populære jentene, eller gutt. Og derfor kan jeg ei heller huske å ha vært den som gikk med ringen.

Bare en liten digresjon fra alt annet på bloggen. Men kanskje alikevel ikke.. Reglen kan faktsik beskrive litt om hvordan jeg har det nå. Alle vet hvor ringen er, men ikke jeg. Jeg er hverken den populære jenta, eller gutt.

Ingen kommentarer: