mandag 17. mars 2008

Viste det ble for mye..

Totalt utmattet er ikke en gang dekkende. Jeg viste at helgens planer var litt i overkant av hva jeg kunne orke. Men det var så mye som fristet at det bare var å stå løpet ut. Og det angrer jeg ikke på!!!

Hva koster så ei sånn helg som dette?
Tja. Ikke noe som jeg ikke var villig til å gi tror jeg. (Innen rimlighetens grenser).

Men det var ikke i planen at jeg i dag måtte til dyrlegen med hunden, eller at jeg måtte ut å få med meg hva som ble sagt om hesten. Det var sånne uforutsatte ting som gjør at dagen bare velter fullstendig. Og nå sitter jeg her med skikkelig feber og lunger som ikke vil virke som de pleier. Og til vanlig er det jo bare såvidt de virker som de er.

Satser på at det bare er "tømmermenn" fra helgen, og at alt er som det pleier i løpet av kort kort tid. Kanskje ett par dager. Blir nok ikke de store sprellene denne uka her. Bare en ørliten hyttetur som er planlagt til helgen.

Litt syting fra denne kanten. Men i det store og hele så har jeg jo fine minner fra helgen som var til å kose meg med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ultratypisk!
ÅF