fredag 30. mai 2008

En stor dag i dag.

Som mange her inne vet er hest og trening av Trico min aller største drivkraft i hverdagen.

I dag var det en stor dag. Både for Trico og meg. Tror kanskje det var meg som var mest nervøs, men dagen endte med store smil både for tobente og firbente.

Uten noe som helst krumeluring av noen slag synes Trico det var riktig så greit å gå forran vogn for første gang i hele sitt liv. Og dette bare etter 1,5 uke med forberedelser. Ole Johansen har gjort en utrolig god jobb med å forberede Trico til denne dagen.

Når jeg sier at jeg sto med tårer i øyenkroken da dette bildet ble tatt, ja da sier jeg bare sannheten.

Om ikke lenge er det igjen jeg som trener min egen hest!

6 kommentarer:

Annelise Wara sa...

Å det var jammen en skikkelig gladnyhet. Ser ut som Trico ikke har gjort annet i hele sitt liv. Ole er suveren, synd det er såååå langt fra oss her oppe til dere "sydspissen". Lykke til videre alle sammen.
Annelise

Rune Eide sa...

Hyggelig - lykke til videre!

Anonym sa...

Hei!

Nå skal du høre noe skikkelig morsomt: Det er svogeren min som leverer for til Ole Johannesen (Kåre kaller han for Ole Temjar)!
Altså spiser din Trico hans for! Så liten er verden! Ikke rart han blir sterk og sunn og kjapp i hodet når maten kommer en god hestemann og bondegård på Sandnes!
Å

Karen sa...

Åh! Så koselig!!!
Det er godt du har en lærevillig hest og gode medhjelpere som passer på dere!
Flinke er dere, begge to! :)

Annika sa...

Så fantastisk å sjå! Eg gler meg veldig til å sjå deg i vogna:)

elx sa...

*klappe i hendene* Gleder meg til å se bilder av deg i vognen bak Trico :)