onsdag 7. mai 2008

Selen til Trico.

Er den ikke flott på Trico?
Bare vent til det kommer vogn bak.

Å ikke klare å få trent hesten er kjempe tøft for meg. Det har alltid vært viktig for meg at hestene mine har vært i god form og velridde. Det siste året har ikke det latt seg gjøre med Trico. Jeg har ikke maktet det. Å få Trico til kjørehest håper jeg gjør at jeg kan trene hesten min mer. At jeg kan få glede av å se Trico utvikle seg til en flott bruks hest. Og ikke minst en flott kjøre hest. Mulig jeg må ha hjelp til å sele på og spenne for en gang i mellom, men kjøringen skal jeg nok klare. Det må jeg bare!

Jeg kan ikke få takket nok til alle dem som har vært med å bidra. Det å kunne bruke hesten sammen med meg selv, er ikke bare viktig. Det er livreddene. Det er jeg sikker på...

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Gratulerer! Du har helt sikkert fått utstyret fordi du fortjener det. Nyt det og Trico nå i det vakte vårværet vi har.