tirsdag 25. november 2008

Fornuften vant!

Og jeg føler meg flink! Klarte å ta en rolig dag da jeg kjente det var litt på kanten. Hadde egentlig planlagt en tur i stallen, men den ble avlyst. I stedenfor tvang de 12 blå meg ut på handletur for å finne frakk til lille Turbo. Lille vovsen skalv da han var ute på morraturen i dag. Sånn kan vi ikke ha det. Så da bar det avgårde til diverse dyrebutikker for å finne den rette frakken. Det ble ingen frakk, men heller en genser. Moten går i brunt i år, og det skal være langt nok. ;-)

Og etter shoppingen var det selvfølgelig fotosesion ute i den fine vinter solen.. Lille solstrålen min.

3 kommentarer:

Annika sa...

Så flott han var med ny gensar!

Sender deg ein varm klem frå Møre:)

Anonym sa...

Så aldeles nydelig han er!!!
Ta godt vare på dere begge nå når kulda setter inn! Åshild

Karen sa...

*snurt*

JEg fikk ikke engang spørsmål om å strikke!

dobbelt*Snurt*