torsdag 25. desember 2008

God jul.

Dagen i går gikk i ett med hesting, pynting (av oss selv) før juleselskap først hos mamma og pappa for julemiddag (og gaver), før vi durte opp til svigers for å åpne gaver der samt kaffe.

Jeg tror årets høydepunkt må være da pappa fikk elektrisk helikopter. Eller; faktisk fikk han to.. Og de er vanskelige å fly.... flaff flaff flaff bunk tak oooouuuuuiiii dunk gulv.. masse høy latter med fare for både hosteannfall og hjerteatakk fra hele forsamlingen. Nytt forsøk... Flaff flaff flaff SE OPP FOR JULETREET!!!svisj svisj svisj der var flaggene surret inn i propellene.. ennå mer latter..

Mitt største ønske for julen er at det skal gå bra med Truls. Han og Hilde er i mine tanker mange mange ganger for dagen.

Mange gode ønsker om en god jul til dere alle der ute. Takk for at dere følger med på bloggen sånn at jeg finner mot til å skrive.

Juleklem fra Klara.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde tenkt å kjøpe et slikt helikopter til kjæresten. Nå angrer jeg veldig på at jeg ikke gjorde det :-) ...men julen varer jo helt til påske ;-)

Takk til deg, Klara, for at du viser oss ditt liv.


S

Anonym sa...

God jul, Klara!
Hilsen fra Åshild

GAWO sa...

Stikker innom og ønsker deg en fortsatt god jul.
:-)

Anonym sa...

He he, to slike helikopter fikk svigerfar også, og etter å ha delt hus med to svirrende helikopter (som til stadighet styrker og vikler seg inn i håret mitt) i noen dager var jeg veldig klar for å komme hjem i går!