torsdag 18. desember 2008

Jeg liker utfordringer jeg!

4 jobber jeg har hatt:
Kjøttdisken på ICA
Vaskehjelp på bondegårs camping
Ridelærer
Klarinett lærer

4 steder jeg har bodd:
Kristiansand
Grimstad
Kragerø
Finsland

4 steder jeg har vært:
Koh Samoi (Thailand)
Praha
Wien
Paris

4 steder jeg ønsker å reise til:
Thailand
Andalusia
England
USA

4 tv-program jeg ser på:
Greys Anatomi
House
71 grader nord
CSI

4 websider jeg er innom hver dag:
PK
EO
Diverse blogger (10-15 stykker)
Hest.no

4 filmer jeg kan se om og om igjen:
Harry Potter
Istid
(en musikal jeg ikke husker navnet på)
Tre nøtter til Askepott


4 steder jeg heller ville vært nå:
Thailand
Stallen
Hos Katrine
Sa jeg i stallen?

4 ting jeg liker ved meg selv:
Flink til å prioritere
Flink til å nå de målene jeg setter meg
Flink til å snakke for meg
Flink til å være sammen med hesten

4 stykker jeg utfordrer:
Åshild
Cecilie(H)
Elx
Marie

2 kommentarer:

Mammatanker sa...

Å! Jeg har visst svart på EO :)
Klem

Åshild sa...

Kanskje, en gang etter jul...