mandag 20. juli 2009

Fint vær, bedre lunger!!!

De siste dagene har vært ekstremt tunge. Ja egentlig de siste ukene. Har hatt konstant vondt i lungene og har egentlig bare ventet på at plauraen skulle takke for seg (altså at den skulle gå i hakk, og lage ennå mer vondt). Etter bare litt aktivitet har smertene vært helt på grensen, og pusten har vært tung. Gugget nede i lungene har fått styggere farge, det er seigere og jeg hoster på en dårligere måte. Den vanlige hvilepulsen har heller ikke kommet tilbake. Ikke før i dag.

I dag er det litt lettere å puste. Det stikker ikke fullt så hardt etter litt vandring. Jeg er litt mindre sliten når dagen startet. Hvilepulsen er litt lavere, ja nesten på normalen. Og jeg kjenner at kroppen får en annen ro over seg. Håper at jeg får det sånn noen dager nå. Det hadde vært deilig.

Ellers er nok endringene kommet for å bli. Jeg kjenner kroppen min for godt til å la meg overtales til noe annet. Den roper til meg hva som skjer, og uansett hvor hardt jeg prøver så kan jeg ikke la hver å høre den.

Men dagen i dag har fint vær og mindre vondt. Selv huslige syssler er hyggelig når de siste dagene har vært så tunge som nå.

1 kommentar:

besteffekt.no sa...

Jeg ønsker deg å bli frisk igjen Klara. Håper du føler deg bedre og bedre snart.