tirsdag 6. april 2010

Liker endringer på denne måten.

Sitter ennå hjemme på kjøkkenet. Snart skal jeg ta en tur inn i stua for å se om tven har noe underholdene i seg. Kanskje skal jeg ta med meg begge hundene ut en liten tur bare for å se på gravemaskinene på nabotomta. En pakke eller to skal sendes avgårde med posten. Før noen nudler, kyllingbiter og gulrøtter blir en lunsj/middags ting. Prøver fremdeles å få ryddet opp i en del ting som har ligget så alt for lenge, men blir det ikke gjort, nei så gjør det ingen ting.

Så er jeg kjempeglad for at jeg kan la sykehus være sykehus. Også vet jeg at de er der når jeg trenger de igjen.

1 kommentar:

Nina Kristine sa...

Åh heldiggris som får se på gravemaskin! Det er jo bare så spennende. Jeg føler meg som en lykkelig unge når jeg får se på sånne digre maskiner som tumler rundt med steiner og ting som vi puslete mennesker bare kan drømme om å flytte på. De lager bokstavelig vei i vellinga.

Ha en fin dag ellers også :-)