fredag 28. mai 2010

*gjesp*

Det er ingen tvil om at jeg har gjort alt for mye de siste dagene. Gøy har det også vært, så ingen kan komme å si at jeg ikke burde. Oppstart av kur og behandling har gått over all forventning. Trodde egentlig jeg skulle bli tett i lungene med en gang, men det tettet seg ikke til før i går kveld. I dag har jeg vært merkbart mer sliten og tungpusten. Dog hadde jeg lagt planer som om formen skulle være som de andre dagene *kræsjbombang* *ler*..

Så nå sitter jeg her på rom 176 og vet at jeg ikke vil få sove på grunn av smerter. Vurderer så hvor vondt jeg skal ha før jeg skal drepe smertene, eller heller satse på å sove smertene i senk (noe som krever at man sovener). Foreløpig er det tven som står for underholdningen, og litt titting på facebook og andre intresange og uintresange nettsteder.

Humøret er kjempebra. Fantastisk deilig å kjenne at jeg lever litt. Ikke bare en sånn klump som går fra den ene sykesengen til den andre. Vet godt at det ikke er for mange dagene av gangen, så jeg bruker dem vist. Tror jeg.

Nå skal jeg legge ned sengeryggen og prøve å la Ole Lukkøye få spre litt drømmepulver over meg. Og da ønsker jeg meg gode drømmer om hester og hestesport. Og skal det være noen som snakker i drømmene mine så må de gjerne ha sørstats dialekt.

Ingen kommentarer: