lørdag 22. mai 2010

Var vist egentlig aldri av.

Fikk klar beskjed om at jeg var av ventlista i går. Men i dag kom kontra beskjeden: Jeg hadde aldri vært av listen, de ville bare holde ekstra oppsyn med meg på grunn av det lille fillesåret som gjorde benet til en tømmerstokk. Så det var jo gode nyheter fra den kanten. Ikke moro å være av listen når man er så avhengig av å få disse lungene.

Formen er laber, og CRP har gått opp. Som forventet. Har blitt tettere og tyngre i pusten, men metningen holder seg ok. Har litt høy puls da, så hjertet kompenserer nok en god del. Helligdager og forverring av infeksjon er ikke det jeg liker best. Heldigvis er det lungeleger på jobb alle helligdagene, så skulle det bli nødvendig så kan de gå ned å fjerne graps fra lungene med en gang.

Har holdt sengen i dag, men i morgen så håper jeg å kunne dra ut en tur. Bare bittelitt utenfor disse veggene gjør utrolig forskjell. :)

Ha en god Pinse aften.

1 kommentar:

Anonym sa...

Akkurat. Tror ikke de driver og tar deg på og av listen, jeg. Du er i hodet deres, og når øyeblikket er der, er du på "tankelisten", uansett.

Vi følger med deg, alle vi leserne dine.

Hilsen Bente