mandag 31. mai 2010

Inne dag.

Reiste som planlagt tilbake til sykehuset i går kveld. Deilig å være hjemme i helga, men slitsomt å administrere alle medisinene når jeg er så sliten. Har blitt tettere i lungene i løpet av helgen, men samtidig er jeg rimlig oppegående. Har vel tilpasset meg at funksjonsnivået er lavere nå. Fremdeles overrasker det meg hvordan jeg klarer å tilpasse meg situasjonen. *ler*.

Blodprøver i dag var veldig fine. Ingen infeksjonstegn overhodet. Siden det blir tungere å puste er det liten tvil om at det er burkholderiaen som gror litt godt nedi dypet. Da reagerer ikke imunsystemet noe særlig før det plutselig sier pang. Så er bare spørsmålet om det går ann å unngå det panget. Tror det vurderes frem og tilbake om de skal gjøre en broncoskopi for å fjerne seigt slim, men tror ikke helt de blir enige med seg selv. Jeg har overlatt hele avgjørelsen til legene, så det kjennes greit ut.

Jeg vet ikke om bloggen speiler at jeg har hatt en bedre periode som har gitt meg mentalt overskudd og pågangsmot. Og ikke minst mye bedre humør. For første gang på en stund klarte jeg å være sosial med noe annet enn familie i helgen. Deilig.

Nå er jeg igjen klar til å møte motgang hvis den komme. Men allerhelst ønsker jeg gode, rolige dager veldig velkommen.

Ingen kommentarer: