lørdag 24. november 2007

Velkommen til min nye blogg

Hei lesere!
Nå var jeg rett og slett lei av at folk ikke kunne kommentere direkte på innleggene i den andre bloggen min. Etter mye leting etter riktig sted å ha den nye bloggen, landet jeg her på blogspot. Vet om flere brukere som er mer enn fornøyd med denne siden, så da håper jeg at jeg kan bli like fornøyd.

Jeg har flyttet alle innleggene fra min andre blogg over her, sånn at ikke man må trykke seg frem og tilbake, og sånn at det blir litt sammenheng i det hele. Etterhvert er vel planen å legge den gamle bloggen ned.

Men det er en del ting jeg må finne ut av her først.

Håper dere vil like min nye blogg, og benytte dere av muligheten til å kommentere innleggene.

Mvh Klara

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og velkommen på blogspot.

For å legge til besøksteller går du inn på: http://webstat.no/

Etter å ha gjort valg her, kopierer du koden til et "element" som du lager på siden din. Regner med at du fikser det, du som er en slik dreven blogger (*smil*).
Hvis ikke tar du bare kontakt.