fredag 5. februar 2010

En uke er gått.

Det er gått en uke siden jeg kom hjem fra det evig lange sykehusoppholdet som omtrent har vart fra november til langt utti januar. Har jo bare vært noen få dager hjemme før det har vært inn igjen. Derfor har jeg jo også innsett at det er blitt ennå større begrensninger på hva jeg kan klare nå fremover for å holde meg ute av sykehuset. Jeg har takket ja til å få ennå mer hjelp hjemme, samt at jeg har begrenset mine forventninger til fysisk aktivitet ned til ett minimum. Hvertfall utendørs. En tur i stallen nå og da, men det er det. Heldigvis tar ikke te drikking med venner så veldig mye krefter, så det blir nok med av den slags nå fremover. Samt at det er nok å gjøre hjemme hos seg selv når det er to hunder som sloss om oppmerksomheten.

Fordi jeg må, ikke fordi jeg vil, innser jeg at mange ting dessverre settes på vent inntil videre. Forhåpentligvis kan jeg på ett eller annet tidspunk ta opp trådene igjen.

Men jeg lager fremdeles ett hovedmål for hver dag. For å brekke av dagene. Godt tips ;-)

Ingen kommentarer: