mandag 8. februar 2010

Tøy og bøy er gøy.

Jeg har aldri vært noe flink til å tøye ut kroppen. Selv ikke den gang jeg trente mye. I forbindelse med ridningen var jeg periodisk flink, men ikke noe jevnt der heller. Nå prøver jeg å være flink til å tøye og bøye litt hver dag. Gjerne med litt spenstig musikk til som vekker kroppen litt til live. Noen dager er jeg flink, andre dager ikke. Selv om jeg ikke er sterk, så ser jeg ingen grunn til å ikke prøve å bli mer smidig. Det skal faktisk ikke så mye til når det meste er stivt som nå. Så jeg prøver, jeg prøver.

I går startet nedturen for alvor etter sist infeksjon. Usikker på hvor lang tid det tar før det er full rulle igjen med sykehus, men håper det kan gå noen uker. Det kjennes hvertfall ut som om det kommer sakte, men man kan jo aldri vite. En ting er hvertfall sikkert. Det er god innetempratur hos oss nå. Jeg vil ikke bruke krefter på å fryse.

Ingen kommentarer: