fredag 27. februar 2009

Det ække helt bra altså.

Jeg håper og tror det bare er etterdønninger etter ett tøft opphold på sykehuset. Samt manglende søvn. Begynner allerede å bli tett i lungene, og jeg er alt for tungpusten til at det er greit. Faktisk så har jeg ikke vært i stallen hos Trico siden jeg kom hjem fordi jeg ikke har orket. Tvang meg ut på en liten tur med Turbo i dag, og lå slått ut på sofaen etterpå. Vi snakker om 100 meters gange på flat bar vei... Men sola var fin, hunden fikk trent litt lydighet og bånd trening. Og kinnene ble litt røde av kulden. Det er deilig når man kjenner kulden i kinnene. Man blir så levende.

Var på Enjo Party på kvelden i dag, og kanskje vinduene blir pusset nå som jeg har fått Enjo vinduspusser system? Synd det ikke fulgte pusser med på kjøpet. De er så møkkete at jeg ikke ser om det regner eller er opphold ute om sola ikke er oppe. Noen som melder seg frivillig? Mannen sier at rene vinduer ikke er noe som prioriteres. Ganske kjipt hvis det er den utsikten man har til ute. Plutselig en dag så gjør jeg det selv. Det blir en god dag.

Ellers så surrer tankene fælt oppi hodet. Fra det ene ytterpunktet til det andre. Klarer ikke helt å gripe tak i noe som helst, og det tror jeg kanskje innleggene mine bærer preg av. Kanskje det kommer noe fornuftig en dag. En dag om ikke så lenge.. Enn så lenge får dere klare dere med det som kommer. Det er der jeg er akkurat nå.

1 kommentar:

Cam sa...

Åh kjære Klara, hadde jeg bodd bare litt nærmere skulle jeg med glede kommet og vasket vinduene dine!

*Klem*