mandag 9. februar 2009

Endelig smertefri.

Det har vært to lange døgn. Formen er ikke god. Store smerter i plauraen (igjen) har gjort det til en utfordring å bare komme gjennom dagene. De har bare økt på. Jeg kan nesten ikke tro hvor vondt det er, ikke før man endelig finner det som virker for å ta bort smertene, da kjenner man hvor mye man egentlig tåler. Det er da snakk om å finne riktig type og riktig mengde. Ikke lett når det er mye å ta hensyn til.

Det er satt i gang astmadrypp i tillegg til Meronemen. Lungene må roes ned. Og jeg må komme ovenpå. O2 metningen er stabilt lav så lenge jeg har smerter, den stiger noe når jeg er blitt smertelindret riktig. Nå håper jeg på en god natt med minst 5 timers sammenhengende søvn. Så blir det å ta en dag om gangen fremover. Håper ennå at jeg skal komme ut herfra innen helgen, men tar tingene helt med ro. Hviler, spiser, innhalerer og drenerer er fremdeles hovedvekten av dagen.

1 kommentar:

Lill-Hege sa...

Ønsker deg masse god bedring Klara:) Veit det kan være tøft når kroppen blir herjet med. Hold motet oppe, jeg krysser fingren for at du er hjemme føre helgen.