onsdag 11. februar 2009

Ikke lett. Syk her.

Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal sette ord på det jeg vil si nå. For det er så få ord å si.

Burkholderiaen har de nå funnet i to stammer hos meg. Begge i rikelig vekst. Tidligere har vi bare vist om en stamme. De to stammene oppfører seg forskjellig. I dag er jeg dårligere enn det jeg var i går og dagene før der. Smertene er lindret, men infeksjonen er verre. Har hatt feber i dag, selv om den er skjult bak all kortisonen. Jeg er utrolig sliten. Orker ikke tanken på å ut en gang. Det er ingen svar om hva vi skal gjøre videre. Det er ingen svar om det er en ny kur som står for dør. Det er ingen svar om hva antibiotika man skal bytte til. Det må prøves ut nøye før det tas noen avgjørelse nå.

Skikkelig flott og oppklarende oppdatering. Men det er ingen videre svar. Hverken til meg eller til dere... Noen som vil bytte plass?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nix! God bedring !!!!!!!! Å

Lill-Hege sa...

Masse god bedring :)

Anonym sa...

God bedring! En styrkeklem till deg! Bibbi

Anonym sa...

Dette er jo skummelt og ekstremt frustrerende. Håper sykehusmenneskene midt i usikkerheten gir deg masse omtanke og tid, og helst noen oppmuntringer også. Så får vi håpe at noen finner noen brukbare løsninger i internasjonal litteratur. God bedring! Trico venter :-)

S

Anonym sa...

Om noen greier dette så er det du! Stå på Klara!

Selv er jeg endelig ute fra Rikshospitalet etter 12 uker, nå går det bare oppover.