onsdag 25. februar 2009

Får bare ikke varmen.

Har kledd meg godt, har prøvet å skolde meg i dusjen, har inne tempratur på nærmere 30 grader og jeg fryser fortsatt!!! Det er noe alvorlig galt med termostaten i denne kroppen.

Har vært en tur til byen, besøkt ei venninne i stallen, ellers bare tatt det helt med ro og vært glad for å selv bestemme hva jeg skal spise hele tiden. Snakket MYE i telefon og oppdatert meg på ting og tang på nett. Nå blir det å gå gjennom mail og svare på en del meldinger.

Skal finne frem varmeteppet til senga sånn at den er god og varm til leggetid. Hvis ikke kan det hende jeg blir å finne på det varme badromsgulvet i morgen tidlig.

Jeg er i ett rart hummør, men det kommer seg sikkert i løpet av noen dager. Er ennå veldig sliten, og blir annpusten for den minste ting. ME NOT LIKE!

Turbo er fremdeles like blid for å ha meg hjemme. Tror han var glad for å kunne sove lenge til moarraen i dag, og ikke reise med mannen på jobb før halv 6 om morraen. Turbo følger meg hakk i hel og er redd jeg plutselig skal bli borte. Søte lille rare hunden min.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vil bare sende deg en ekstra varmende klem i kveld, Klara *s*
Og satser på at den hjelper med å få opp tempraturen et lite hakk i allefall!

*Klem Lene Th.*

Anonym sa...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547491

endelig noen som virkelig tør, dette er et stort fremskritt :)