tirsdag 24. mars 2009

Jeg skal hjem!!!

Sykehuset er fantastisk. Hjemmetjenesten i kommunen er fantastisk. Og jeg får komme hjem!!!
Pga den ene antibiotikaen ikke kan blandes på apoteket pga mengde og holdbarhet når den er utblandet så har sykehuset spurt om hjemmesykepleien kan stå for den biten. Det var de veldig positive til. Og nå fikk jeg nettopp beskjed om at det hele går i orden.

Det er flere år siden jeg har vært i form til å ta IV behandling hjemme. Dette fordi jeg har reagert sterkt på medisinene, men nå går det over all forventning med både bivirkniner og effekt. Endelig en behandling som virker ordentlig!

Så da blir det å reise hjem å fortsette behandlingen i en uke til. Og hvis dette fortsetter vil jeg være superboostet til Kenya tur. Moro!

3 kommentarer:

Åshild sa...

Jippi!
Ukrutt..vet du! Åshild

Annika sa...

Det var kjekt det ordna seg=)

Anonym sa...

Kjempeglad på dine vegne.
Lykke til!