tirsdag 24. mars 2009

Krok i taket.

Aldri har jeg hatt med så mye dill og dall hjem fra sykehuset. Har nesten min helt egen sykehusavdeling her nå. Hengt opp en krok i taket med tau ned til en annen krok for å henge opp dryppet, samt alle medisinen stående på benken.

Fant ut at jeg ikke hadde tatt denne typen medisiner hjemme siden 2006 en gang. Ikke rart fingrene er litt rustne på det som gikk av seg selv. Siden medisinen også henger på "stativ" og ikke kommer i sånn vanlig pumpe blir det litt ekstra styrete.. Men jeg har en krok somhengekøya pleier å henge på, og den fungerer fint til annet også. Skal ta ett bilde av mikk makket en dag.

Uansett er det deilig å være hjemme og jeg gleder meg til å sove i min egen seng. Også skal det bli deilig å bare stå opp i morgen og faktisk ha flere plasser å tilbringe enn bare på ett rom. Og ikke minst en liten Turbo som er overlykkelig over å ha mor hjemme igjen

Har vært til manuell terapauten også i dag, og det var godt for rygg og nakke. Nå som lungene kjennes mye bedre ut er jeg også bittelitt motivert til å trene litt muskler. Kanskje jeg drar inn å ror på torsdag før timen? Tror musklene trenger litt å jobbe med.

Ingen kommentarer: