mandag 2. mars 2009

Jeg skal til Kenya!

Midt oppi all elendigheten har jeg en godnyhet å komme med. Jeg skal til Kenya i 3 uker i april/mai. I dag ble flybillettene betalt.

Ellers så bare rauser det inn med dårlige nyheter, så det er godt å kunne planlegge noe håndfast. Og legene er med på å legge dette til rett i alle bauger og kanter sånn at det skal gå. Det MÅ bare gå.

Planen er som følger:
Mannen min og jeg reiser ned å holder safari ferie i 14 dager. Så blir jeg igjen sammen med min venninne som skal jobbe frivillig på ett barnehjem der nede. Hun skal være der i 6 uker, jeg skal være der med henne den siste uken av hennes opphold før vi reiser hjem sammen.

Før den tid skal det hele bare hangle seg til så godt som mulig frem til april. Da blir det en ny runde på sykehus med samme opplegg som nå sist. Beintøft, men det hjelper når noe annet lokker i andre enden..

Ellers så kommer jeg tilbake til alt det som rauser inn. Sånn etterhvert. Samt mer informasjon om barnehjemmet. Tror det kan være litt intresant.

2 kommentarer:

Åshild sa...

JIPPI !!!!
Dette skal bli bra! Da holder du ut tøffe runder fram til avreise!

Lill-Hege sa...

Dette er jo bare helt utrolig. Flott at du har noe å se frem til. Og Kenya blir nok en meget fin opplevelse. Stå på frem mot reise:)