mandag 4. januar 2010

Heng på så får du være med.

Sitter nå å hører på sound tracks fra filmen "Twilight".. Sangen til Bella fra Edward spilles på piano.. Jeg tror jeg må ønske meg de notene.. Vakkert.. Mye av musikken er piano spill. Relativt enkelt, men vanskelig i sin enkelhet.

Formen min er uendret. Sliten etter at jeg måtte en tur hjem i går for å hilse på nykommeren i familien. Birro blir en flott hund, alt ligger hvertfall til rette for det. Skulle jo gjerne vært der nå de første ukene, men sånn ble det ikke. Han er en nydelig posetiv liten valp. Passer perfekt inn i vår "flokk" med tobente og firbente..
Har fått opp to vekt manualer sånn at jeg kan sitte i senga å løfte litt på dem. Samt at jeg er flink å gjør en liten økt med knebøy når jeg er ute av senga. Det ser ut som at den fårebyggende smertelindringen mot de nevropatiske smertene virker. Har nå fått 4 doser Tazosin, og skulle da ha reagert som jeg pleier hvis ikke. Kjenner at jeg er litt stiv i leddene og litt varme følelse i hender og føtter. Og kanskje litt svakere i grepet enn jeg pleier. Men det går over all forventning. De økte dosene på disse midlene i går, så jeg er ennå mer suset nå enn det jeg var før helga. Fremdeles må jeg ha O2 på nesa for å gjøre det lettere å puste. Synes det er fryktelig irriterende å ha sånn slange rundt i ansiktet hele tiden. I tillegg så blir slimhinnene i nesa veldig irriterte sånn at jeg blør neseblod. Kjipe greier. Men hey, det holder pulsen min nede da. Noe sier meg at 120 i hvilepuls kanskje ikke er det helt beste.. *ler*..

Nuvel. Det er hyggelig sykepleier på kveldsvakten og jeg skal bare se på serier. Forresten så er det alltid hyggelige sykepleier på vaktene her da. *smiler*. Jeg blir tatt godt vare på, men synes det er litt skuffende at ikke Birro kan få komme på besøk. (Sagt med ett lite stref av humor og forståelse for at det ikke går).

Ingen kommentarer: