fredag 1. januar 2010

Kjeeeeder meg.

Trallallallalalalalalala

I dag har det ikke skjedd mye. Har byttet litt på antibiotikaene i dag. Er ennå mer tettere i pusten, og slimet fra lungene begynner å bli veldig burka lignende i sin konsistens, farge og smak. Ekkelt! Ekkelt fordi det virkelig er ekkelt, men også ekkelt fordi det betyr at noe vokser neddi lungene. Slitsomt. Nå får jeg da Baktrim 2 ganger til dagen, og Fortum 3 ganger til dagen. Bactrimen kan skrus opp mer på dosen hvis det er behov for det, mens Fortumen står på max dose (+). Får fysioterapi en gang til dagen nå. I dag var fokuset mest på å få meg til å slappe av. Musklene er i helspenn, og det gir ikke noe godt grunnlag for å drenere. Utrolig hvor god drenasje effekt det bare var av å få hjelp til å slappe av i all den såre musklaturen. Tror det gjorde godt.

Nå sitter jeg å ser en dårlig film. Tror bare jeg skal finne av bryteren, og helle legge meg. Det er nok en dag som skal kjedes igjennom i morgen. ;-)

Ingen kommentarer: