mandag 20. april 2009

Fantastisk sykehus.

Formen har ikke vært helt på topp de siste dagene. Når jeg nå skal til Kenya så trenger jeg at formen er på topp. Jeg tror (og håper) at det "bare" er ett astma annfall som setter meg litt ut. Og derfor ringte jeg sykehuset i dag for å høre om vi kunne prøve med ett astmadrypp før eg reiser. Regnet egentlig med at jeg måtte vente til onsdag eller torsdag for å få til noe, men neida. Bare kom rett inn i morgen klokka ni du. Så vil de også sjekke at jeg ikke har en kommende infeksjon eller at det er noe annet som setter meg ut akkurat nå. Det hadde nemlig ikke passet så veldig bra.

Tidligere har jeg måtte ha 1-2 døgn med behandling for full effekt, eller 3 dag behandlinger for full effekt. Definitivt er det best med kontinuerlig behandling, så da går vi for det nå. Det kan være greit å ha noen dager å gå på i tilfelle det ikke helt går som vi håper.

Kryss noen fingre da! :)

Ingen kommentarer: