tirsdag 7. april 2009

Skal fortsette som "vill og gal".

Jeg har alltid gått mine egne veier. Og sannelig har de ikke ført frem også. Har utfordret meg selv på områder der friske folk bare ville såvidt tenkt tanken, jeg har kjempet meg frem mot "umulige" mål. Og jeg har klart ting som for andre har vært uoppnåelig. Noen ganger har det kostet mye. Og innimellom har det smakt mer vondt enn godt. Men i det store og hele er det det som drar meg fremover. Som gir meg mot, som gir meg livsglede.

Egentlig er jeg en ekstremsport utøver. Men ekstremsporten gjøres på det nivået som jeg er på, eller allerhelst litt over. Sier aldri nei til en utfordring. Og konkurerer gjerne mot andre, men mest med meg selv. Setter hovedmål og delmål. Og kan gjerne endre de underveis hvis det er påkrevd. Men jevnt over har jeg alltid ALLTID nådd hovedmålene mine, om kanskje på andre måter enn frisk folk.

Dette vil jeg fortsette med. Dette skal jeg forstette å gjøre til det ikke fungerer mer, og selv da skal jeg gjøre det. Jeg er ikke den som gir opp eller gjør ting lettere for meg selv. Aldri. For gleden av å mestre er like stor når det man mestrer har krevet arbeid fra den som mestrer.

Jeg er en mester. En mester i å mestre! Så det så.

Ingen kommentarer: