lørdag 16. mai 2009

Det har tatt på.

Nå som jeg er vel hjemme kan jeg jo skrive litt om hvordan formen har vært der nede. Å være rik i Kenya er ikke å forakte. Hentes ved døren, avleveres ved døren, får tøyet ferdig vasket på senga, maten ferdig servert. Søpla tømmes, og man kunne helt sikkert fått noen til å handle også.. Paradis for den som ikke har det helt topp i kroppen sin.

Har riktignok gått med feber den siste uka nede i Kenya, men da alt ordnes så er ikke det noe problem. Har vært litt mer hosten, men da man kan unngå å gå noe særlig lengre enn 50 meter, ja da er det også helt greit. For å ikke snakke om det fantastiske flotte været. Noe å anbefale for lungesyke, definitivt.

Startet opp med antibiotika i dag. Er hvertfall en bihulebetennelse, og det kjennes nok ikke så greit ut nede i lungene heller. Det er faktisk 7 uker siden jeg hadde sist kur nå, og det er ny rekord for det siste året omtrent. Derfor er jeg heller ikke så veldig overrasket over hvordan formen er. Nå blir det å ta det rolig noen dager, så får vi se det ann til uka tenker jeg.

Ingen kommentarer: