søndag 31. mai 2009

En flott helg.

Noen ganger må man bare ta ting på sparket og gjøre det man har mest lyst til der og da. Denne helgen var det mange valg. Hyttetur med mannen, stort stevne på Epona eller det jeg valgte.

Nemlig en bursdagstreffetur til Dagali (nesten i Geilo). Der sto det masse ting på planen. Utrolig hyggelige mennesker og med mer action enn jeg noen sinne har gjort på en dag tror jeg. Lørdagen var virkelig en dag med masse moro aktiviteter som bare rullet fra den ene tingen til den andre. Startet opp med en fantastisk frokost (den adopteres altså), videre ned på flyplassen for å kjøre en sånn drifting bil (kjøre fort mest mulig sidelengs, film kommer) videre opp på en trygg hesterygg for vandre tur i fjellet, passasjer på rafting båt, god mat og avslutte kvelden/natten i badestamp. Kan det bli bedre???

Nå er jeg litt mer enn litt sliten. Men får god forpleining på hytta som jeg kjørte innom på veien hjem for å korte turen noe.

Sånne avbrekk gir utrolig mye på mange måter. Minner å hente frem ved behov. Bli kjent med flere mennesker. Og ikke minst opplevelser.

Tusen takk for en fantastisk helg dere!!!

1 kommentar:

Bibbis historia sa...

Underbart att du haft det så bra i helgen.
Kram