torsdag 21. mai 2009

Kvalm. Skikkelig kvalm.

Blir så ufattelig kvalm av den ene antibiotikaen. Skikkelig ekkelt da jeg ikke klarer å spy med mindre det går helt galt. I tillegg så smaker den metallisk. Sykepleieren humret litt da jeg sa det, for det var sånn den luktet når den ble blandet også. Sterke saker dette jeg får nå. Tar livet av alt som er av bakterier i kroppen. Håper bare den tar livet av de slemme også. Kjennes sånn ut selv om jeg fremdeles har litt feber på kvelden.

Det har vært en lang dag i dag. I morgen kveld tar jeg turen ned på kinoen i joggebuksa helt alene. Det er noe eget med å være i en mørk kinosal helt alene. For man er jo ikke alene, men så veldig alene alikvel. Sist koste jeg meg kjempemasse. Tidvis er det veldig godt å gjøre noe alene sammen med andre.

Ingen kommentarer: